Thursday, April 5, 2012

Jadual Ziarah Dakwah Habib Ali Al-Jufri di Malaysia

Alhamdulillah.. Sekali lagi lagi bumi Malaysia di hujani dengan ribuan cucuran rahmat dengan kehadiran seorang ulama' haq dari bumi Yaman, Hadramaut iaitu Al-Habib Ali bin Abdul Rahman Al-Jufri. Semoga kita dikurniakan oleh dengan kekuatan untuk terus mencintai ulama-ulama' pewaris nabi seterusnya dapat mengikuti jejak langkah mereka. Insya Allah, kita akan dibangkitkan bersama-sama mereka di akhirat nanti atas rasa kecintaan dan mahabbah kita kepada Saidina Rasulullah Sallahuailaih Wasalam. Beliau merupakan murid kepada Habib Abdul Qadir Al-Saggaf dan juga Habib Omar Bin Hafiz yang juga akan berziarah ke Malaysia pada 17hb nanti.

p/s: Insya Allah malam ini Habib Ali Al-Jufri akan hadir ke maulid bulanan Darul Murtadza pimpinan Habib Ali Al-Hamid di Masjid Muaz Bin Jabal di Setiawangsa malam ini.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails