Tuesday, February 26, 2008

Tangan Aku Keras...

Aduhhh... Dalam benak ni macam - macam benda nak tulis(nak blogging). Nak tulis pasal pilihanraya lah, nak tulis pasal Financial Freedom la, nak tulis pasal KLSE yang lembap macam kura-kura masa musim pilihanraya nih la... macam-macam lagi nak tulis.. Tapi kenapa tangan aku keras semacam jer... heh heh....

Masa kecik-kecik dulu aku ada banyak cita-cita. Nak jadi askar - tapi tak boleh pasal tak cukup tinggi... wakakaka... Nak jadi lawyer pasal aku dulu memang banyak cakap dan suka berdebat - tak dapat masuk UIA ambik kos law pasal English score rendah.. Nak jadi saintis - tak boleh gak pasal ikut angan-angan tu macam-macam benda aku boleh reka(design) tapi bila nak design satu bende pun tak jadi...

Last-last jadi lah aku yang sekarang... kerja related dengan komputer.. tapi aku sama jugak macam dulu. Dah jadi aku yang sekarang ni, nak jadi ustaz lah, nak jadi jutawan lah, businessman lah...

Tapi insya Allah.. aku akan usahakan jugak cita-cita aku di atas berjaya walaupun tak semuanya. So sekarang ni cita-cita aku nak berblogging.. Rasa-rasanya berjaya ke idak ?? Banyak sangat benda nak cerita kat orang-orang luar sana nih terutama musim pilihanraya ni. Calon PKR pergi bercuti kat PD masa penamaan calon lah, Mahadhir mengaku zalimi Anwar lah, SPR menipu lah... Tapi insya Allah la.. Slow-slow.. ambik tone dulu... harap-harapnya apa yang aku sampaikan nanti memberi manfaat kepada mereka-mereka yang kat luar sana dan beroleh kerahmatan Allah. Insya Allah... for now on, chaloo dulu.. nak gi makan.... lapooo...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails