Wednesday, June 3, 2009

Punca Stadium Sultan Mizan Runtuh!

Tak payah lah sibuk-sibuk buat siasatan. Punca keruntuhan sudah dikenalpasti. Jadi yang pastinya tiada siapa akan dipersalahkan terhadap keruntuhan stadium yang berusia setahun dan berharga RM300 juta ini. Jadi halalkan sahajalah duit rakyat yang disonglap selama ini. Tak hairan pasal yang kena tangkap pun sure la scape-goat gaban.


Seekor raksasa dari planet Xeneon telah menghalakan mata lasernya ke stadium Sultan Mizan.


Apabila disedari oleh orang-orang Ganu, maka hanya ini sahajalah yang tinggal. Kasihan kat orang Terengganu menjadi mangsa keganasan raksasa angkasa lepas ini. Berhati-hati orang Ganu banyak lagi raksasa ganas di luar sana yang akan menyerang.

5 comments:

alrid said...

Projek Ahmad Zaki standard lah, dengar khabar ahmad zaki ada masalah projek di Dubai... ni mesti kes nak cover projek punya pasal. peruntukkan untuk projek ni dibawa ke Dubai....kerajaan BN standard lah janji perut kenyang, kalau runtuh itu ceta lain. kita dengar aje alasan yang BN akan keluarkan mesti tak mengejutkan semua...........BN beb!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

Kalu macam tu lah alasannya- diserang raksasa ganas, maka senangnya hidup di dunia ini. Tak perlu siasatan lanjut, salahkan raksasa dan bn sahaja.

Saifuddin Sulaiman said...

Kenapa pulak Ahmad Zaki? The got nothing to do with it! Stadium ni dibina oleh konsortium 3 kontraktor kelas A dari Terengganu yang ada link to Patrick Badawi

aff said...

ini semua salah ultraman...lambat bertindak

Cik Lee said...

alrid: takkan rm300 juta tak cukup untuk buat satu stadium yg kukuh. Stadium Nasharuddin Shah tu rasa kos dia lagi jauh murah. Tapi siapa Ahmad Zaki? Kawang baru dengor ni.

massmerah : Malaysia boleh

bryan mason : cam betul pun ada

affmie : sebenarnya ultraman semua dah mati, pasal depa tengah tengok bola masa tu. Sebab tu raksasa serang stadium tu. Gambar pertama kawang tak masukkan, kesiang sangat kat otromen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails