Monday, March 16, 2009

Masa Untuk Menyumbang

Kita zaman sains dan teknologi ni semua nak mudah, nak yang paling pantas dan paling terkini. Serba-serbi terrrr.. Begitu juga dengan maklumat. Walaupun maklumat di hujung jari sahaja tetapi untuk mendapatkan maklumat tersebut, 1001 onak duri terpaksa dirempuhi. Lagilah kalau maklumat yang ingin diberi itu perlu dipastikan tepat dan benar. Kalau nak hentam kromo sahaja tak susah. Taip je apa yang patut, ayat kasik power - ramai lah nanti orang yang baca. Tapi jangan lupa, walaupun sebagai blogger - maklumat yang ditulis tak lari daripada tanggungjawab dengan Pencipta.

Oleh itu, saya menyeru kepada semua di luar sana. Yang ingin menyumbang serba-sedikit walaupun nilainya tidak seberapa. Kita hendakkan maklumat yang cepat, pantas dan adil. Oleh itu PRK di bukit-bukit yang bakal menjelang ini tetap menggunakan belanja. Jadi sebagai pendokong media yang adil dan bernas - kita boleh membantu bloggers-bloggers Pakatan Rakyat untuk terus menjalankan tugas mereka mencari berita. Dikutip daripada blog Perisik Rakyat hasil tulis Wak Albanjari :


Sumbanglah RM1 seorang untuk Tabung Bloggers..! Maaf cakap, mungkin bloggers lain malu untuk memulakannya, biarlah wak yang bersuara. MSK... hmm, wak faham sangat... susah Wak nak cakap. Dia bukan jenis suka meminta-minta, tapi bagi wak... susahnyer nak cakap... takpa Wak buang malu tu.

Kerana fikirkan perjuangan di Bukit Gantang bukan perjuangan yang main-main, salah hitung, boleh tumbang calon Pakatan Rakyat. Dengan sumber dana dari poket sendiri yang amat terhad, Wak lancarkan Tabung BloggersNetwork@Perak mulai hari ini. Sumbangan boleh salurkan ke akaun Maybank di bawah :

No. Akaun Maybank: 158417021317 (Mohd Nazib bin Abdul Ghani)

Klik logo diatas untuk membuat sumbangan secara online kepada Tabung BloggersNetwork@Perak P.59 - Bukit Gantang, status terkini sumbangan anda akan dipaparkan di blog al-banjari online 2009) Terima Kasih kepada kalian yang prihatin.

No.Tel : Wak 012 402 6129/MSK 013 593 5721, link berkaitan klik [sini].
Email : albanjari_online@yahoo.com/matsamankati@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails